E-posta Adresiniz:    Şifre:      Şifremi Unuttum | Üye Ol
 
 
 
 
 
 
Alanya Rehberi
alanya rehber alanya guide

alanya 360 derece sanal gezinti
Alanya Sinemalar


Bistro Bellman Bar


Bistro Bellman Bar Logo

Bistro Bellman Bar İletişim Bilgileri:


Tel: (0 242) 512 19 92  
E-posta: info©bistro-bellman.com
Web: www.bistro-bellman.com
İskele cad. bistro bellman
Çarşı Mahallesi / Merkez / Alanya
Kategori: Alanya Bar Disko Cafe

Haritada Göster
E-posta Gönder Tavsiye Et Sayfayı yazdır Yorum Yaz




Yorumlar

Ortalama Puan: 4.5  
81 yorumun ortalamasıdır
29.12.2012 - 16:15:40
Gercekten alanyada bir numara muzik pist isik gorselleri super

02.09.2012 - 14:02:08
Gece hayatını seviyorsanız tercihim clup belman birde yaşamak için endoğru yer

01.07.2012 - 00:15:07
On nummara

14.09.2011 - 22:28:28
Burası bellman buradan çıkış yok..

07.09.2011 - 22:13:30
Alanyaya ne zaman gitsem uğramadan geçmeyeceğim tek yer biraz fiyatlar uçuk :( ve wcler biraz pis tek sorun bu servis eğlence garsonlar dj mekan 10 numara birde içeri ameleleri almasalar kalitesi tartışılmaz olacak...

22.08.2011 - 18:28:42
Ben bu sene latino ve robin hooda gittimm . ya muhteşem bi yerr . bnde latinoyu tercih ediormmmm . haytmda gittiğm en güsel yerrrr ... ama bistro bellmana gidecmmmm

12.08.2011 - 18:45:34
Alanya nın en guzel gece kulup u orada eglenmeye doyamıyorum çok harika biryer

02.08.2011 - 10:35:57
2 adet su 14 lira.ama mekan güzel.

10.07.2011 - 12:51:59
Alanyaya gidip de uğramayana acırım.böyle bir güzellik es geçilmemeli.number one. ;)

31.05.2011 - 18:03:00
Bistor bellman harika bir club özellikle dj dreamer tunez harika bir dj gerek mekanın kalitesi gerek çalışanlar harika bir mekan mutlaka gidilmesi gereken bir yer.......

14.05.2011 - 22:56:00
Ben de bistro belman elamanıydım çok güzel çalışanlarına slm söylüyorum 2 ay sonra ordayım

29.04.2011 - 12:13:28
Belman diyorum başka bişe demiyorum :d arkdaşlar

04.02.2011 - 14:16:15
Bistro bellman çok iyi bir club ama çok *** kaynıyor içerisi bodyguard'lara 10 tl veren giriyor ümit arkadaşımız çok doğru söylemiş güvenlikler parayı görünce tip kılık dinlemiyor anında alıyor içeriye ben 15 yaşındayım içeri rahatlıkla girdim yeterki paran olsun güvenlikleri kınıyorum buradan.böyle giderse içerdeki gidilmez bir yer olacak herkeze iyi eğlenceler

05.11.2010 - 15:14:40
Öncelikle tum belman personelı ve müsterilerine selamlar ben alanyaya ılk defa gectıgımz yaz sonunda geldım daha oncelerı marmarıs favorımdı ama alanyanın gece hayatını gordukten sonra fıkrım değiştı tabı çok gece clup ı var orda ama bellman bır numara tabı bıseyıde unutmamak lazım gelen kızlarda number one gelecekyaz goruşmk uzere sımdıdn sabırsızlanıyorum herkeze

06.09.2010 - 05:57:32
Bellman on numara disko ama bu sene çok dandikti herkesi alıyorlar giriş parası veren ameleler daha geliyor apaçi gibi turist avındalar bu şekilde bellman prestijini kaybeder

22.08.2010 - 23:46:11
Tek kelimeyle on numara bir yer her keze tavsiye ederim sadece oturun seyredin yani

10.08.2010 - 02:45:09
Herşey çok güzel,ambians lazer gösterileri djler çok iyi..12 yıl aradan sonra alanyadaydım 3 temmuzda ayak basdım oraya,bellmanna 6. gidişimde kapıda insan kılığına girmiş bir vatandaş haraç istedi,turistin kalitesi belli ,yerli turist olarak her gece en az 200lira para harcadığım yer,herneyse..3 yumrukda yıkılmadım ama eğer yakalarsam istanbulda allaha küfür eden o şahısı,seni insan yapmayanın bu dünyada işi olmasın..bütün istanbul si
Zin yaptığınız rezilliği konuşuyor..aga ya burdan selamlar...

06.08.2010 - 03:45:10
Bellmana üç senedir geliyorum ben bu sene tam bir facia herkesi alıyolar bütün barzolar belmanda dışardan kim gelirse gelsin alıyolar bu şekilde kalitesi yalan oluyor ilerleyen zamanlarda böyle olursa prestijini kaybeder

01.08.2010 - 01:08:27
İi akşamlar tamam bellman gerçekten alanyada gördüğüm en güzel gece kulübü audiotoriumdan bile daha çok beğendiğimi itiraf etmeliyim ama şunuda sölemeden geçemicem 5 akşam üstüste gittim artık hangi dakikada hangi şarkınn çalcağını ezberlemiştim lütfen rica ediyorum şarkıları değiştirin sıkılmıştım bi yerden sonra arkadaşlar travestiler gelmiş bozulmuş demiş ama bence onlarla ayrı bi eğlence oluyodu mekanda:d beğendim hemde çok hergün gitmezdim yoksa ama müziklere biraz daha özen lütfen

26.07.2010 - 16:10:11
Hergun gıtmeme ragmen her drfasında ayrı bı heyecanla gıdıyorum :) manyak bı yer tek kelımeyle

28.06.2010 - 12:52:31
En son 2007de gelmıstım ama hala unutamıyorum orada christine ile tanısmıstım cok guzeldı ve cok eglendım alanyaya gıden herkezın oraya gıtmesını tawsıye ederım

23.05.2010 - 19:25:41
Ege ve akdenizdeki en gözde barlardan biri tek geçerim

19.05.2010 - 20:41:54
Ben her sene gidiyorum ve oldukça da eğleniyorum. gerçekten servis,içecekler ve ortam bakımından harika bir yer. yaz yaklaşırken merakla oraya gitmeyi bekliyorum :)

15.03.2010 - 17:43:42
Yazın alanyada çalışırken.gittiğim gece kulübü tüm stresimi alıyordu.. mükemmel bir yer...şu anda okuyorum yazı ve bistro bellmanı dört gözle bekliyorum...

10.03.2010 - 21:34:36
Harika bir gece kulübü..heleki kız arakadaşına sarılıp dans etmek başka..özellikle yabancı ülkeden gelen genç kızlar harikalar...

27.02.2010 - 10:56:42
On numarasın bellman,şuan ankaradayım ama sabırsızlıkla bekliyorum al@nya 2 ay sonra seninle'im.dilin olsada konuşsan bea...............

06.01.2010 - 02:44:06
Yılbaşı için antalyadan kalkıp oralara gidirmi dedim ama iikide gitmişim. çok güzel bi mekan hiç eğlenemediğim kadar eğlendim.. mükemmel bi yılbaşı yaşattıkları için hepsine teşekkürler :)

03.01.2010 - 18:44:53
Mükemmel bir yılbaşı gecesi geçiren bistro bellman bir partiyede daha damgasını vurdu.bistro bellmanla ilgili resim, video iletişim için addres
Www.facebook.com/bistro bellman disko & bar

30.11.2009 - 15:52:32
Bistro Bellman bence insanların gerçekten kafa dağıtacağı nadir yerlerden bir tanesi. Ben Alanya'lıyım ve oraya bayılıyorum. Bu arada Bistro Bellman'ın da en genç müşterisiyim. Daha henüz 18 yaşındayım ve kafa dağıtmak, bira eğlenmek için Bistro Bellman'a gidiyorum. Oradan daha iyisi yok bence!

15.08.2009 - 10:36:48
Alanya'nin en marjinal ve kendinizi rahat hissedebileceginiz clublerinden birisidir belman,her kesimden insana özgürce eglenebilme ve davranabilme imkani veriyor,yukarida "mshisman" rumuzlu kisi yorum yaparken travesti ler var kalite dusmus gibi birsey demis,buraya takilan travestiler hem cok guzel hem de cok kaliteliler,bence travestilerin takilmasiyla kalitede çıtayı biraz daha yukseltmis bellman,burasi bir gece clubu,takilanlarin kim oldugu ne oldugu cok önemli olmasa gerek,sen eğlenmene bak,binlerce insan arasinda bir iki travesti veya gay veya lezbiyen veya herneyse bulunsa ne olacak ki,yaşam tek bir renkten oluşsaydi eğer inanin cok sıkıcı olurdu,her insanin bir rengi,her insani olusturan da bir renk vardir mutlaka,ve her renk birbiriyle karisarak diger bir rengi olustururlar,travestiler gaylar v.s. gibi kisilikler de bence bu renklerin en göz alici ve ahenkli olanina sahiptir...sevgilerimle ...

08.08.2009 - 16:19:37
Bellmana gtmek icin bi cok seyden fedakarlık yaparım
bellmana gtmek bnm icin bi hobi halıne geldi bistro bellman bnce turkiyenın en iyi discolarından biridir gormeyenlere tavsiye ederim saygılarımla...

01.08.2009 - 14:20:37
tek kelimeyle harika süpersin belman

25.06.2009 - 19:59:41
Arkadaslar ben tur düzenliyorum konyadan.musterilerimin coğu belmanı istiyor.bencede belman calışanları şefik abi serkanbey tabiki oaranın kralı ali abi ye slmlarr.belmandan şaşmayın

21.06.2009 - 16:55:29
Geçen pazartesi ve salı gecesi bellmandaydık yok öyle bi yer james deen miş robin hood muş hepsi halt yemiş bana attığı tokata rağmen :d ali abiyi ve çalışanlarını tüm bu çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum..

30.05.2009 - 13:53:41
Geçenyıl alanyadaydım ışıklandırması dansçıları ve aqustiğiyle bellmanı tek geçerim harika bil tatil olmuştu bnm için bu yıl yine gelicem bekleyin beni :q)

25.05.2009 - 13:50:13
Hayatın en eglenceli ve en çılgınca gecen gecelerin adresidir BELLMAN Omekan hani derlerya anlatılmaz yaşanır aynen öyle yaşamalısın.Bu yaz yine ordayım bekle beni BELLMAN geceler uzun...

22.05.2009 - 13:47:15
Herkese selamlar mekan cok iyi harika iskelenin yaninda kullenin yaninda olmasida mekani dahada guzel ediyor..muzik her zaman iyilerden olmasada 2006 seneni iyice sevdim bellmani:)

14.05.2009 - 20:17:59
Arkadaslar bellman anlatılmaz... bazı yerlerde lafın bittiği yer vardır ya. işte buda öyle bişey o atmosferi yasayamayan bilemez...

07.05.2009 - 21:19:36
belman gercekten cok guzel bı yer ***** n musterısınıde almıs durumda su anda .4 sene otelde barda calıstım busene ınsallah bellmanda calısmayı dusunuyorum gercekten harıka bı yer

03.05.2009 - 02:53:27
Merhabalar ben eski james deande bar boy lardan sevgiler bir müddet hollandada ailemin yanındaydım bu sene insallah bellmanda sevgili işletmecilerim ve sevgili personel arkadaslarımla tekrar calısmayı düşünüyorum ins sevgilerimle

17.04.2009 - 13:42:56
Selam alanya süper bir şehir gecen yıl tropıcak clp hotell de fotoğrafcıy dım zamanım nasılgectin
i anlamtım alanya enkaliteli tatil köyleri var süper bıstolar var güzelbir tatil cenneti herkezi tafsiye ederim

13.03.2009 - 18:57:49
Alanyadaki yaşadığım günlerde en güzel geçirdiğim vakitler bu mekanda oldu beni kendimden geçiren heyecan dolu geceler tabiki bistro bellmanda oldu burayı herkes görmeli anlatılmaz yaşanır dostum

29.01.2009 - 14:18:08
Selamlar Herkese,Ercan Adamım Benim Şikayet Etme Ekmek Parası,Taha Ne Zaman Barmen Oldun Nazar Etme Ne Olur Çalış Senin De Olur Anladın Sen Onu Ve Sultahan Zaten Sen Olmasan Ne Yaparız (Güzel İsim )Yanarlı Dönerli Bellman Şahane Gerisi Boş

13.01.2009 - 13:07:38
Selam ey internet ailesi.size bazı yeni haberler vereceğim.bellmana gelecek müşteri arkadaslar bu sene yepyeni bir bellman personeli görecek. çünkü kadromuz değişti tabi bi kaç ersonel yine var.(bende içindeyim) bu sene eski kadroyu göremeyeceksiniz. haberiniz olsun.

10.01.2009 - 18:50:22
Ümit kardeş discoya gireken giriyorsun birde badigartlara suç atma bak Bu senede belmana gelcekmişsin oldumu bu yaptıgın ayıp o adamlarında işi zor ne yapsınlarda kendini onların yerine koyarsann iyi olur ha bu yılbası belmandaydım süperdi butun belmandakilere selamlar

10.01.2009 - 12:25:54
I missing alanya nigths and bellman carzy nigths soon I will ccm barmen

03.01.2009 - 19:07:52
Alanya yı özlüyeceğim ama bir daha gidecek olsam bellmana giderdim tek kelimeyle her yönüyle harika bellman not ruhşen abi sende orda bambaşka birisin sizleri özleyeceğim

02.01.2009 - 14:09:08
çok özledim.. !
sanırm bu iki kelime yeter her şeyi anlamanıza..
izmirden sevgiler ;)

30.12.2008 - 14:01:41
Ümit resmini koyduğun iyi olmuş Seneye göürüm seni Belmanmandan bodyguard abın sen anladın heralde kendını hazırla...

21.12.2008 - 20:41:32
Kusura bakmayın bende yoruma katılmadan yapamadım,,,,mekan çok güzel olabilir çünkü köklü mekan mekanın kalifiye kaliteli elemanları su anda mekan yok çoğu kendisi ayrıldı ve ya yurt dışına çıktı su anki personel toplama doğru düzgün bir dilleri dahi yok,,,mekan mekan olarak çok güzel burada Alanyalılar çok daha iyi bilir ki son 3 sene önceki Belman tadı yok personeller ona göre isletme ona göre...artı buda yetmiyormuş gibi mekanda sahte içki satılıyor... sağlığa zararlı kendi imkanlarıyla ürettikleri nasıl mi biliyorum....çok güzel bir soru her gidişimde dikkat ettim şişelerin ağzındaki bilyelerin göbeği kırık ufak bir araştırmadan sonra bar personeli kendileri erken saatte...bos şişelere aktarma yapıyorlarmış dikkat ederseniz bos şişeleri de gece atmıyorlar.....onun için mekan ne kadar güzel olursa olsun bundan dolayı kalitesizdir..

22.11.2008 - 00:00:37
Selam arkadaşlar bu yaz bende Alanya’daydım diskolar süper ******’a girdim zevk alamadım oradan çıktım Belmana girdim süperdi resmen kopuyorsun ha ben damsız girdim ama efendi gibi oynadım eğlendim çıktım herkes benim gibi olsa hiç bir sorun olmaz Belmanda çalışanlara ve size selam ne olursa olsun belman

16.11.2008 - 19:03:40
Her şey mükemmel millet diskoya girmeden coşuyor içeriye girince harika; gerisini siz düşünün. Yani biz girdik tadına baktık size de tavsiye ederim.

11.11.2008 - 11:41:27
Eğlencenin Tam Adresi Bence,Bende Çok Güzel Eğlendim Unutulmaz Bir geceydi.

02.11.2008 - 13:10:02
Evet arkadaşlar Bellman Alanya’nın en kaliteli diskosu 8 senedir otellerde çalışıyorum ama bu sene ilk defa Alanya içinde çalıştım böyle bir yer yok başka bir yerde şiddetle tavsiye ediyorum

19.10.2008 - 19:11:06
Selamlar.. inanmıyorum ya bu sene çok süper geçti. bellman hastasıyım.
ben orda prensimi buldum ve kaybettim İyi aksamlar konuştuğumuz tek kelimeydi.. Kaç defa gittim ondan sonra bulamadım..İsmi bile yok..Tek bildiğim bendeki videoda var ve resimdeki gece ordaydı benim de belmanda ilk gecemdi terasta idik.

11.10.2008 - 21:52:50
Öncelikle herkese selam bende Bellman personeliyim. Adım Taha. Bayramda Bellman gümbür gümbürdü yani full’dü. Uzun barda barmenim fotlarda hep müşterilerimi görüyorum. Ayrıca Ercan senin ne işin var olum burada. Azra hanım size de merhaba.kendisi bizim bar müşterisiydi.Yakup bey bizi yaktı bu sene .neden mi meşale yakmaktan işimizi yapamadık.herkese tekrardan selamlar...

22.09.2008 - 13:20:46
Bayramda nasıl olucak acaba.......gitmeden göremeyiz ben gidicem görücem kopucam!

14.09.2008 - 17:45:15
Bence bellman Alanya'daki en mükemmel mekan. Full eğlence var her gece. Herkese tavsiye ederim. Diğer mekanlarda vakit kaybetmeyin...Geldiğiniz gibi bellmana gidin.

07.09.2008 - 13:08:34
Gerçekten belman sağlam mekan müşterileri de bir o kadar kaliteli ve çalışanları da, Alanya’ya gidip de belmana uğramayana pes doğrusu derim kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim ben hemen hemen her yaz ordayım ve çok eğleniyor zevk alıyorum hadi belmana giriş yapmayan kalmasın... arka kapı hatırası bi resim, abisi seni özledik yaw..Sevgiler belman saygılar çalışanları... ''01ADANALI'' kral DJ özgür:D kopar bizi dj

03.09.2008 - 20:19:44
Alanya derken akla deniz kum plaj ve de disko geliyor aklıma.Eğlence sektöründe Belman bence kalite olarak bası çeken mekanların önde geleni.tatile giden turistlerin çoğunda akıllarda kalan isimlerin basında tabi ki Bistro Belman bulunmaktadır.meslektaşıma buradan selamlarımı gönderiyorum Finlandiya’dan selamlar. hoşcakalın.

03.09.2008 - 19:39:13
Ben belmanın 5 yıllık elemanıyım bana göre de biz Alanya’nın en güzel ve kaliteli mekanıyız. İçerde sapların fazla olduğun bizde farkındayız ama yapacak bir şey yok. Bizi seven herkese teşekkürler. ERCAN

29.08.2008 - 19:42:27
bence Alanya'nın en güzel gece klubü Belmandır .Ms Hisman adlı Belman hayranına sesleniyorum orası sayfiye ve yazlık bi mekan. Bence insanları bukadar aşagalama her türlü insana saygı duyulmalı herkesin eglenmeye ihtiyacı var bende travestiler ordayken ordaydım ama en ufak bi taşkınlarını görmedim en azından turistlerden daha seviyeli egleniyorlar senın bi yaran olmalı onlara karşı Belman süper

26.08.2008 - 18:04:59
bellman ıyı guzel ama bi eksigi var guvenlıge 10 ytl veren gırıyor bu da ortamı bozuyor ama yıne seneye ordayımmmm

25.08.2008 - 21:24:15
Ortam fenaydı Azrada fenaydı ama yanındaki kız arkadaşta yıkılıodu ama 2 tanede şopar vardı onları pas geçiorum:)))

24.08.2008 - 18:53:20
Çok qüzel değil Çok ta kötü değil iyi ama idare eder !

21.08.2008 - 14:41:59
harika eğlendim herkeze tavsiye ederim seye görüşürüüzzz

20.08.2008 - 16:47:56
Arkadaslara katılıyorum gercekten çok güzel bir mekan herkezzin gitmesini tavsiye ediorum çok güzel bi yer çalısanlara ve kurucuları tebrik ediyor ve basarılarının devamını diliyorum..

19.08.2008 - 23:41:27
Evet gerçekten diğer yerlere göre daha ferah ve eğlence doyumsuzz ama kalite düşmüş kesinlikle,,seneye belki düzelir.ilkin ve azra naberr :)

17.08.2008 - 00:43:48
daha sabah 11:00 de Alanyadan geldim.şu an için neyi özlüosun die sorarsan bistro belman cvbı kaçınılmaz olur 8 gün kaldım alanyada ve 8 gecede belmandaydım mükemmel atmosferi büyülü ışık gösterisi kadrosu barmeninden garsonuna mükemmel ötesi.hele dj mükemmel orda çalışan ve emeği geçen herkesi canı yürekten kutluyorum!seneye yine ordayım kısmetse bekle beni belman gelicem yine:)HanDsoMe41

12.08.2008 - 23:26:11
malesef sizlere katılmıyorum. en azından bu sene. inalmaz kaliteyi düşürmüşler.sürekli bir travesti grubu ordaydı..burdan çıkartın artık kalitesini..müşterilerinde biraz seçici olmaları gerekir bence.

12.08.2008 - 15:05:22
kesinlikle mükemmel otesi biryer BELLMAN herkeze tavsiye ederim birdahaki sezonu dört gözle bekliyorum

07.08.2008 - 14:42:13
hayatta görmeniz gereken ön önemli gece kulübü anlatmakla bitiremem gidin ve yaşayın (alanya_bıstro bellman)

29.07.2008 - 19:23:13
alanjanın en güzel gece clubu 10 numara tavsiye derim dışardan bakmayın...içerde neler oluyor neler...

25.07.2008 - 12:29:47
Selam ben İstanbul’dan rober veya serkan ..bence Türkiye’de değil bir çok dünya club barlarından en iyisi diyebilirim 15 yıldır Alanya’ya gider gelirim mükemmel ötesi çok kaliteli ve eğlenceli ...ama bir ricam var gay'lere yönelik girişlerde fazla problem çıkarılmaması çok daha iyi olur şimdi haklarını yememek lazım hiç bir zamanda çıkmadı ..zaten tabi ki girişlerde dam olayları bütün barlarda var ama gayler bu konuda girişlerde özgür olmalı bizim dam olayımız olmadığı için evet bize biraz farklı davranılmalı sonuçta bizler hiç bir barda taşkınlık çıkaran tipler değiliz ama yinede işletmecilerine tekrar tekrar teşekkür ederim ...eğer bu konu ile hassas iseniz mailinizi bekliyorum sevgiler saygılar

24.07.2008 - 18:58:59
daha geçen gün ordaydım gitmeyen varsa gitmeden ölmesin yoksa boşuna yaşamış sayılırsınız bu kadar diyorum başkada bişey demiyorum o köpük banyosu sonra audıtorıumda havuz keyfı hıc bıseye degısılmez

21.07.2008 - 11:54:19
Daha dün akşam ordaydım ama su an Ankara’dayım :s çok sıkı arkadaşlıklar edindim bellman da ;) amaç Ruscamızı geliştirmek :d her şey için teşekkürler Alanya’nın en kral mekanının sahiplerine.. Yola devam ;)

21.07.2008 - 00:41:18
Alanyanın en sağlam discosu desem yeridir!!! eğlenmeye doyamıyorum burada....ali abi saygılar :)) sun queen dj dodi :)

18.07.2008 - 10:18:00
slm arkadaşlar bende azraya katılıyorum ben hataylıyım her yaz oradayım ilk gittiğim akşam belmandayım inanılmaz güzellik var orada ben o diskoya girince tüm dertlerim vede sıkıntılarım kayboluyo sanki başka bir şehirdeyim gibi oluyorum herkese tavsiye ediyorum oraya gelme ayım eylül ayıdır yani eylülün birince oradayım gelirseniz sevinirim üzerimde özel baskılı tişort var who the fucis baskılı beni oradan tanıya bilirsiniz beni okuduğunuz için şimdiden teşekkürler toolga_09@hotmail.com

17.07.2008 - 18:26:38
Daha yeni döndüm alanyadan o kadar bar dolaştım ama belman gibisi yok aslan hocaya selam.benden de belman hatırası..seneye yine görüşmek üzere istanbuldan sevgiler

17.06.2008 - 00:19:33
selam millet ben metin Alanya'da Bıstro Bellman'da 2 sene calısştım su Ankaradayım bu sene gelmek nasıpp olmadıı ama bana gore Alanyanın bır numaralı dıskosuu bellmandırr sadece bu sezoon tatıle gelcemm herkese cok sllm hakan abıme aslan hocaya barmen veyselle okk selamm bye

03.06.2008 - 02:14:20
alanyanın en kaliteli en güzel gece klubu tabıkı belman bayılıyorum orda eglenmeye belmen hatırası bide resım size 25 temmuzda alanyadayım görüşcezz öpüldünüz şiddetle tavsiye edilir bistro belmannnnn mucukkkkkkkk

Benzer Firmalar
Sponsor Firmalar
Özgüven Nakliyat Trust United Emlak Alanya Halı Yıkama Ve Koltuk Yıkama Alanya Universal Tercüme Bürosu Keşfet Turizm


Anket

Yeni Belediye Başkanının İlk Olarak Üzerine Gitmesi Gereken Sorun Sizce Nedir ?


  • Anket Sonucu
  • Alanya'da Trafik %23.87 | 403 Oy
  • Otopark ve Parkomatlar %10.01 | 169 Oy
  • Elektrik ve Su Sıkıntısı %10.84 | 183 Oy
  • Belediyeye Bağlanan Beldelerin Sorunları %9.12 | 154 Oy
  • Turizm Sorunları %9.72 | 164 Oy
  • İmar ve Yapılaşma %9.00 | 152 Oy
  • Yol ve Ulaşım %8.06 | 136 Oy
  • Temizlik Sorunları %9.95 | 168 Oy
  • Spor ve Organizasyonlar %9.42 | 159 Oy
  • Toplam Oy: 1688
 
 
 
   
Ana Sayfa Alanya İlan Bütün Kategoriler Site Haritası Firma Ekle Alanya.tv ye Mesaj Gönder
   
  Bu Web Sitesinde yer alan tüm Fotoğrafların hakları ve sorumluluğu isim belirtilmemiş ise Alanya.Tv ye isim belirtilmiş ise fotoğraf sahiplerine aittir.
Bu web sitesindeki tüm fotoğraflar izin alınarak yayınlanmıştır, Fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2014 Alanya Web Rehberi Hizmetleri
 

Sende Beğen Sende Destek Ol

x